معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران .

معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران

جاذبه هاي گردشگري پارك آهوان و باغ وحش و اسكله تفريحي و هتل هاي كيش

بوستان آهوان با دو هكتار مساحت در انتهاي خيابان فردوسي جزيره كيش قرار دارد و داراي 17 قفس براي نگهداري از انواع حيوانات است. شير، آهو، روباه، شغال، ميمون، گوزن و انواع پرندگان در بوستان آهوان نگهداري مي شوند.

اسكله تفريحي هتل پارميس كيش مجموعه اي است كه امكانات تفريحي از قبيل جت اسكي، قايق هاي پدالي (با ظرفيت چهار نفر)، قايق هاي ماهيگيري، قايق هاي پارويي، سه چرخه هاي آبي، امكانات غواصي و قايق هاي كف شيشه اي كه گردشگران از آن براي تماشاي دنياي شگفت انگيز آبزيان زيباي خليج فارس استفاده مي كنند.


برچسب: هتل پارميس كيش، كيش، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۵۱:۰۵ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري آكواريوم و هتل هاي كيش

خليج فارس از حيات آبزي بسيار متنوعي برخوردار است. گردشگران در هر گوشه ساحل هتل پارميدا كيش ، مي توانند انواع ماهي ها و ديگر آبزيان را كه برخي از آنها بسيار عجيب به نظر مي رسند، در داخل آب هاي شفاف تماشا كنند. در آكواريوم كيش كه در ساختمان كانون هنر قرار دارد انواع مختلفي از آبزيان زيبا و شگفت انگيز خليج فارس نگهداري مي شود. هتل پارميدا براي كساني كه امكان غواصي در زير آب و ديدن ماهي هاي رنگارنگ زيبا را در محيط طبيعي خود ندارند، ديدار از اين آكواريوم مي تواند به يادماندني و خاطره انگيز باشد. 


برچسب: هتل پارميدا كيش، هتل پارميدا، كيش، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۵۰:۴۰ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري پاياب و هتل هاي كيش

پاياب كيش كه قدمتي دو هزار ساله دارد در محلي در نزديكي مجموعه درخت سبز هتل داريوش كيش قرار گرفته است. اين محل در سال هاي اخير به نحو زيبايي بازسازي شده و هم اكنون يكي از جاذبه هاي سياحتي هتل داريوش جزيره است كه تعداد زيادي از مسافران را به سوي خود مي كشاند. در اين محل يك چايخانه و رستوران غذاهاي سنتي ايراني براي پذيرايي از گردشگران داير شده است.


برچسب: هتل داريوش كيش، هتل داريوش، كيش، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۵۰:۱۶ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري روستاي باغو و هتل هاي كيش

باغو از آبادي هاي قديمي كيش در جنوب غربي جزيره است. در حال حاضر آبادي باغو جز چند خانوار دامدار، سكنه ديگري ندارد. در بين بوميان حاصلخيزي هتل شايان كيش اين منطقه زبانزد است. در منطقه باغو بيشه انبوهي از انواع درختان بومي به چشم مي خورد كه در آن ميان، مجموعه درختان كهنسال لور زيبايي چشمگيري دارد. براي گسترش امكانات تفريحي و توسعه فضاي سبز در جزيره و بهره برداري از هتل مارينا كيش و زيبايي هاي طبيعي روستاي باغو كه از خاكي حاصلخيز برخوردار است «پارك دليران» با وسعت 60 هكتار در اين منطقه احداث شده است.


برچسب: هتل شايان كيش، هتل مارينا كيش، كيش، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۴۹:۵۳ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري شهر باستاني حريره و هتل هاي كيش

 بقاياي شهر حريره در راستاي ساختمان هاي بندرگاه و دفاتر آن، به چشم مي آيد. طبق نظر سازمان ميراث فرهنگي، شهر حريره قدمتي 800 ساله دارد. وسعت پستي و بلندي ها و خرابه هاي شهر قديمي حريره حدود 120 هكتار مي باشد و روزگاري شهري بزرگ و آباد در منطقه هتل ارم كيش بوده، دوران طلايي شهر حريره كيش از سال 367 تا 912 هجري قمري بوده است. آنچه امروز از اين شهر به چشم مي آيد  حجمي از معماري شهري است اما كمتر و به ندرت تاق ها و پوشش ها و سقف هاي سالمي بر جاي مانده است جز در پاره اي موارد كه هتل هليا كيش  پوشش هاي تاقي شكل سنگي از گزند تخريب در امان مانده اند.


برچسب: هتل ارم كيش، هتل هليا كيش، كيش، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۴۹:۳۱ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري سواحل نقره فام و هتل هاي كيش


هتل سارا كيش، ساحلي نقره اي، آفتابي درخشان، آسماني آبي، آب هايي نيلگون، هوايي پاك و آرامشي بي نظير، جزيره كيش را به مرواريد خليج فارس تبديل كرده است. هتل فلامينگو كيش  يكي از شگفتي هاي جزيره مرجاني كيش، سواحل آن است، سواحل نقره فام.


برچسب: هتل سارا كيش، هتل فلامينگو كيش، كيش، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۴۹:۰۱ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري و هتل هاي كيش

جزيه زيبا و بي نظيركيش يكي از بهترين گزينه هاي سفر براي تعطيلات بهمن است؛ جزيره پرطرفدار آب هاي نيلگون خليج فارس كه در زمستان هوايي بسيار مطلوب دارد. در هتل هاي كيش  در بهمن ما هوا هم به سردي چند وقت قبل نيست و مي توان اميدوار بود كه تا آن تعطيلات هوا هم بهتر شود اما براي اينكه همه چيز را پيش بيني كرده باشيد بهتر است كه مقاصد جنوبي و گرم را در نظر بگيريد. كيش مثل هميشه بهترين گزينه است. در هتل كيش آنقدر هوا در اواخر بهمن خوب است كه حتي مي توان تني به آب زد و در خليج پارس شنا كرد. در حقيقت بهترين زمان سفر به جزيره كيش ماه هاي دي تا فروردين است. جزيره كيش در اين ماه ها هوايي بسيار لطيف، دوست داشتني و خاطره انگيز دارد.


برچسب: هتل هاي كيش، هتل كيش، كيش، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۴۲:۰۸ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري، دلفين‌هاي خليج فارس و هتل هاي قشم

دلفينهاي آبهاي بين جزيره قشم و جزيره هنگام هر ساله گردشگران زيادي را به جزيه قشم جذب مي‌كنند ديدن اين آبزيان باشكوه و همراهي و بازي مهيج آنها در كنار قايق بازديد كنندگان شور وشوق وصف ناپذيري به بينندگان مي‌دهد. به هر حال اين همه استقبال از هتل خليج فارس قشم كه در دل خليج هميشه فارس قرار دارد بي سبب نيست و علاوه بر خدمات رساني مناسبي كه در قشم به گردشگران ارائه مي‌شود، جاذبه‌هاي بي نظير طبيعي آن به اضافه آب و هواي دلنشينش در نوروز، همه و همه دست به دست هم داده تا قشم را به ميعادگاه گردشگران نوروزي تبديل كند.


برچسب: هتل خليج فارس قشم، قشم، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۴۱:۳۹ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري، غار نمكي و هتل هاي قشم

رگه‌هاي سفيد نمك بر بدنه كوه غار نمكي از دور منظره اي جالب و ديدني را نمايان مي‌سازد. فاصله دهانه غارهاي نمك هتل ساحل طلايي قشم از جاده همجوار ساحل دريا حدود 2 كيلومتر است كه بهتر است با پاي پياده پيموده شود. درون غار به ويژه در اعماق آن، تاريك است و براي مشاهده استالاكيت‌هاي بلورين نمك نياز به چراغ قوه پرنور است و سقف غارها را قنديل‌هاي مرمرين و بلورين در اشكال مختلف پوشش داده اند و منظره اي بينظير به وجود آورده. جريان آب نمك در كف غار نيز از منظره‌هاي دلپذير غارهاي نمكي جزيره قشم است. رطوبت هواي جزيره و نفوذ آب در غارها سبب فروچكيدن آب نمك اشباع شده بر بدنه قنديل‌ها مي‌شود و شكل آن را پيوسته تغيير مي‌دهد يا قنديل‌هاي جديد مي‌سازد. باقي ماندن و تنفس در داخل غار نمكدان هتل بهشت قشم مي‌تواند به بهبود بيماران مبتلا به آسم و ناراحتي‌هاي تنفسي كمك كند. ارزش ديدن مسير غار نمكدان و محيط اطراف آن همراه با تسهيلات جهانگردي لازم به حدي است كه بخش اعظم نياز ايرانيان و خارجيان شيفته به ديدار از مناطق ديدني منحصر به فرد كره زمين را برآورده مي‌نمايد.


برچسب: هتل ساحل طلايي قشم، هتل بهشت قشم، قشم، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۴۱:۱۸ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري جنگل دريايي حرا و هتل هاي قشم

درختان حرا كه نام علمي ‌آن به حكيم و فيلسوف ايراني ابو علي سينا نسبت داده مي‌شود كه درختاني در اندازه‌هاي 3 تا 6 متر با شاخ و برگ سبز روشن هستند. حرا درختي است شورزي و هنگام مد آب دريا تا قسمت برگان سبز در آب هتل كيميا 4 قشم مي‌رود و با خاصيت تصفيه اي كه در پوست اين درخت وجود دارد، بخش شيرين آب دريا را جذب و نمك آن را دفع مي‌كند. بخش جزر و مدي حرا زيستگاه مطلوبي براي نرم تنان، سخت پوستان و ماهيان پديد آورده است كه منبع غذايي مهمي‌براي ماهيان و پرندگان وحشي هستند. ديدار از هتل آپادانا قشم و جنگل حرا خاطره اي به ياد ماندني در اذهان دوستداران طبيعت، آب، هوا، درخت و پرندگان و سكوت استثنايي باقي مي‌گذارد.


برچسب: هتل كيميا 4 قشم، هتل آپادانا قشم، قشم، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۴۰:۵۷ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري، لاك پشت‌هاي پوزه عقابي و هتل هاي قشم


از ميان 7 نوع لاك پشت دريايي شناخته شده درآب‌هاي كره خاكي، 5 نوع به خليج فارس و درياي عمان ورود پيدا مي كنند. به علت بهره برداري انساني در سراسر دنيا جمعيت لاك پشت‌هاي پوزه عقابي هتل هاي قشم را به شدت كاهش داده است. از آنجايي‌كه يكي از مهمترين علل نابودي جانوران در جهان تخريب محل زندگي است، هتل قشم ،اداره كل گردشگري، ميراث فرهنگي و صنايع دستي سازمان منطقه آزاد قشم براي حفظ زيستگاه لاك پشت‌هاي پوزه عقابي در يك اقدام فوري و ضربتي 25 كيلومتر از ساحل جنوبي را به عرض 125 متر از خط مد دريا به طرف ساحل در چهارچوب قوانين مناطق آزاد، منطقه حفاظت شده اعلام كرد و هرساله با حمايت مالي اين سازمان و جامعه محلي روستاي شيب دراز، پروژه حفاظت و نگهداري از تخم لاك پشتهايي كه براي تخم گذاري به ساحل شيب دراز مي‌آيند اجرا مي‌شود.


برچسب: هتل هاي قشم، هتل قشم، قشم، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۴۰:۳۵ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري، هتل ها و بازارگردي بندرعباس

از مهم ترين اقلام فروشي در بنادر، آبزيان خوراكي است. هتل هما بندرعباس هم با قرارگرفتن در خليج فارس كه از متنوع ترين زيستگاه هاي آبزي برخوردار است و از مراكز عمده فروش ماهي است. رونق بازار ماهي بندرعباس كه از بازارهاي سنتي و قديمي است، آنچنان است كه اين بازار روز را به يكي از جاذبه هاي گردشگري اين شهر تبديل كرده است. امروزه بسياري از گردشگران نه تنها با هدف خريد ماهي و ساير اقلام آبزي كه گاه براي بازديد و عكاسي به هتل خليج فارس وارد مي شوند. بازار ماهي همه روزه برپا مي شود و محصولات دريايي در فصل گرما زير كپرها و در فصل خنك در فضاي باز در معرض ديد خريداران قرار مي گيرند.


برچسب: هتل هما بندرعباس، هتل خليج فارس، خليج فارس، بندرعباس، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۴۰:۰۷ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري، هتل ها و خوراك هاي سنتي بندرعباسي ها

قرارداشتن بندرعباس در كنار يكي از غني ترين محيط هاي آبي جهان ، هتل هرمز بندرعباس خليج فارس، موجب شده است كه با شهامت نام شهر خوراك هاي دريايي را بر بندرعباس گذاشت. بيشتر غذاهايي كه در اين شهر تهيه مي شود، هتل هرمز در هر صورت با دريا در ارتباط است. "مهياوه" خوراك آبكي است كه از ماهي موتو كه پودر شده تهيه مي شود. خوراك موتو كه آبي تيره رنگ، تند و شور است، درواقع پيش غذايي است كه با نان ميل مي شود و اشتها را باز مي كند. از خوراك هاي ديگه معروف بندرعباس كه در زمان گردشگري در بندرعباس حتما بايد بايد آنها را خورد كرد، عنكاس، قليه ماهي يا ميگو، ساندويچ دريايي و خوراك كلموك و هواري است.


برچسب: هتل هرمز بندرعباس، هتل هرمز، بندرعباس، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۳۹:۳۵ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري و هتل هاي بندرعباس

بندرعباس به عنوان بزرگترين بندر ايران از نظر اقتصادي در سطح بسيار بالايي قرار دارد. از جاذبه‌هاي گردشگري بندر عباس مي توان به هتل هاي بندرعباس معبد هندوها، بندر عباس، قلعه شيخ سلطان - بندر لنگه ، قلعه پرتغالي‌هاي هرمز، آب‌انبار بي بي، هتل بندرعباس - جزيره قشم، غارهاي خربس - جزيره قشم، بقعه شيخ برخ الاسود - جزيره قشم، قلعه قشم، آب‌انبار سنتي جزيره كيش، شهر تاريخي حريره - كيش، جاذبه‌هاي گردشگري جزيره كيش اشاره كرد.


برچسب: هتل هاي بندر عباس، هتل بندرعباس، بندرعباس، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۳۹:۰۸ توسط:گردشگري موضوع: