معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران .

معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران

جاذبه هاي گردشگري كاخ چايخوران و هتل هاي رامسر

كاخ چايخوران كه از بناهاي دوره پهلوي اول است در جنوب ميدان معلم چالوس و در منطقه‌اي موسوم به محوطه كاخ واقع شده و اكنون به عنوان مكان اداره ميراث فرهنگي چالوس مورد استفاده قرار دارد كه هتل بام سبز رامسر و هتل بام رامسر در نزديكي اين اثر قرار دارد. هتل اشك رامسر در شهر رامسر و نزديكي اين پل كه در مركز شهر و بر فراز رود چالوس قراردارد بناي آن در سال ۱۳۱۱ هـ.ش شروع و در سال ۱۳۱۲ به بهره‌برداري رسيد. طول پل ۲۰۰ متر و عرض گذرگاه باجان پناه ۶٫۵ متر مي‌باشد. قسمت فلزي آن داراي يك چشمه به طول ۶۸٫۵ متر است و در سو به دو دهانه طاق منتهي مي‌شود. اتصالات فلزي تماماً پرچ كاري و به گونه تزئيني است. دو طرف پل به صورت پايه چراغ‌ها و مجسمه شيرهاي سيماني آراسته شده‌است.


برچسب: هتل بام سبز رامسر، هتل بام رامسر، هتل اشك رامسر، رامسر، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۱۲:۱۹ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري قلعه ماركوه و هتل هاي رامسر

قلعه ماركوه مربوط به دوران‌هاي تاريخي پس از اسلام است و در شهرستان رامسر، شهر كتالم، مسير جاده تلارسر واقع شده. نام اين قلعه برگرفته از كوهي است كه بر روي آن قرار دارد. در مورد نام اين كوه نيز نظرهاي گوناگوني وجود دارد. براي مثال عده اي وجود مار در اين كوه را علت نامگذاري اين كوه ميدانند كه البته با توجه به اينكه در گويش محلي استفاده از كلمه فارسي "مار" رايج نبوده، احتمال اين علت نامگذاري را بسيار كم مي كند. هتل رامسر و هتل كوثر رامسر و هتل جهانگردي چلندر آماده حضور گردشگران مي باشد. در تعاريف مردم محلي به تونلي درون اين قلعه اشاره مي شود كه انتهاي آن به روستاي نياسته كه در پايين ماركوه قرار دارد ختم ميشده و در گذشته سربازان براي خروج يا ورود اضطراري ازآن استفاده مي كردند كه البته با تحقيقات انجام شده مشخص شده كه اين امر صحت نداشته و چاله ي موجود در قلعه به دليل عدم دسترسي مستقيم قلعه به آب، كاربرد سردآب داشته و تونل نيست. 


برچسب: هتل جهانگردي چلندر، هتل رامسر، هتل كوثر رامسر، رامسر، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۱۲:۰۴ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري و هتل هاي نوشهر

 پارك جنگلي سيسنگان علاوه بر جاذبه هاي گردشگري و توريستي ، سياست حفظ و حراست از گونه هاي نادر و حفاظت شده گياه شمشاد را به طور جدي دنبال مي كند . اين پارك يك جنگل نمونه و طبيعي از جنگل هاي جلگه اي شمال ايران است كه تركيب و تنوع گونه هاي درختي آن جذابيت دارد . در اين پارك جنگلي درختان بلوط با قطر بيش از دو متر و همچنين گونه هاي شمشاد و افرا ديده مي شود و مساحت قابل توجه و در كنار دريا بودن ، به آن زيبايي كم نظيري داده است . هتل عرش نوشهر و هتل عرش در نزديكي اين پارك قرار دارد. تنوع گونه اي و طبيعي بودن در پارك جنگلي سي سنگان ، در مقايسه با پارك جنگلي نور و موارد مشابه بيشتر است و اشكوب بندي بالاتري دارد. در بخش ساحلي كه به مساحت ۳۰ هكتار در حاشيه جاده كناره قرار دارد ، درختان و درختچه هايي همچون توسكا ، لَرگ ، بلوط ، آزاد ، انجير ، داغداغان ، انار ، ازگيل ، شيردار ، جَل ، خُرمندي ، توسكاي قشلاقي ، سرخ وليك ، نمدار ، شب خسب ، گوجه جنگلي ، ازگيل و گلابي جنگلي ، توت ، بلند مازو ، پلت ، اُوجا ، انجيلي ، سياه تَلُو ، سياه ال و سياه اربه ديده مي شود .


برچسب: هتل عرش نوشهر، هتل عرش، نوشهر، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۱۱:۵۲ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري و هتل هاي نوشهر

شهر توريستي و ديدني نوشهر در ساحل دريا و در 164 كيلومتري ساري و 205 كيلومتري تهران قرار گرفته است. اين شهر به لحاظ موقيعت خاص جغرافيايي و مجاورت با جنگل و دريا يكي از ديدني ترين شهر هاي استان مازندران بشمار مي رود. نوشهر نزديكترين بندر شمالي كشور به پايتخت است. از جمله هتل نوشهر و هتل هاي نوشهر آماده پذيرايي از گردشگران مي باشد. فرودگاه اين شهر در ميان فرودگاه هاي شهر هاي شمالي كشور، كوتاه ترين فاصله هوايي را به فرودگاه بين المللي تهران دارد. خشي از ارتفاعات جنگلي منطقه نوشهر موازي با ساحل درياست بطوري كه از دريا بين 2 تا 7 كليومتر فاصله دارد. رودخانه هاي ماشلك، اميرود، خيرود و گلندرود در خاور و كركرودسر در باختر، از جمله رودخانه هاي اطراف شهر بشمار مي روند، رودخانه اي نيز در مركز شهر جاري است( رودخانه گردكل )، حاشيه اين رودخانه با گلهاي رنگارنگ و درخت تزيين شده و به بلواري زيبا مبدل گرديده است.


برچسب: هتل نوشهر، هتل هاي نوشهر، نوشهر، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۱۱:۱۶ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري و هتل هاي كلاردشت

كلاردشت ناحيه‌اي در استان مازندران و از توابع شهرستان چالوس است. ۱۷۰ كيلومتر با تهران فاصله دارد. مركز كلاردشت حسن‌كيف است. كلاردشت دشتي بر فراز كوه‌ها است. اين ناحيه از جنوب به قلهٔ تخت سليمان تا حدود گردنهٔ كندوان و از شمال به درياي خزر و شهر عباس آباد، از شرق به چالوس، نوشهر و كجور و از غرب به قزوين و الموت محدود است. تاريخچه و آب و هوا كلاردشت : از آثاري كه در ناحيهٔ كلاردشت و تپه‌هاي اطراف آن كشف شده معلوم مي‌شود كه قسمتي از اين منطقه در ادوار باستاني، آباد و داراي ساكنيني بوده‌ است. هتل كلاردشت مانند هتل باران سبز كلاردشت و هتل مارال كلاردشت در اين شهر قرار دارند. خشي از اين بارندگي‌ها در ارتفاعات كلاردشت منجر به بارش برف مي‌شود و به همين دليل است كه هواي كلاردشت در مقايسه با ديگر مناطق استان مازندران بسيار خنك‌تر و مطبوع‌تر است.


برچسب: هتل كلاردشت، هتل باران سبز كلاردشت، هتل مارال كلاردشت، كلاردشت، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۱۱:۱۱ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري برج سلطان زين العابدين و هتل هاي ساري

برج سلطان زين العابدين به خاطر شيوه معماري و گنبد هرمي شكل هشت وجهي و همچنين تزئينات كاشي كاري، صندوق و در نقيس چوبي، در رديف بهترين ابنيه تاريخي – مذهبي ساري به شمار مي آيد. در بالاي درورودي آن ، كتيبه اي به خط رقاع بر روي كاشي نقش شده كه مضمون آن چنين است." عمل سيد علي بن سيد كمال الدين بناء آملي". هتل هاي ساري از جمله هتل سالار دره و هتل بادله ساري در اين شهر قرار دارند. بر روي صندوق چوبي بقعه، كتيبه اي به خط ثلث در نهايت ظرافت و زيبايي حك شده كه طبق متن آن ، اين محل مرقد سلطان امير شمس الدين است. اين صندوق منبت كاري شده در واقع شاه كاري از هنرهاي دستي است.چهار طرف بدنه كتيبه ، محفوظ مانده و حاوي دو تاريخ حكاكي شده است. بناي برج سلطان زين العابدين به اواسط قرن نهم هجري قمري تعلق دارد. ساختمان اين برج با ارتفاع تقريبي 20 متر، متشكل از سه قسمت بدنه، گردنه و گنبد هرمي شكل هشت وجهي است كه تزئينات آجري آن به شيوه مقرنس كاري در بدنه و گردنه هر ضلع ، به طرز زيبايي صورت گرفته و نظر هر بيننده اي را جلب مي كند .


برچسب: هتل هاي ساري، هتل سالار دره، هتل بادله ساري، ساري، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۱۰:۵۴ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري پارك جنگلي فين و هتل هاي چالوس

پارك جنگلي فين يا پارك جنگلي چالوس در قسمت جنوب شهر چالوس و در 6 كيلومتري محور اصلي جاده چالوس ـ كرج بعد از پليس راه چالوس در نزديكي هتل جهانگردي چالوس و هتل ملك چالوس واقع شده است كه بيش از سه دهه مورد استفاده گردشگران شمالي و يا گردشگراني كه از اين محور قصد عزيمت به استان هاي شمال غربي و شمال شرقي (مشهد) دارند، مي باشد. اين پارك از نظر فيزيوگرافي و توپوگرافي جزئي از آبخيز رودخانه چالوس و يك عرصه جنگلي در حاشيه رودخانه چالوس مي باشد. رودخانه چالوس كه از كنار آن مي گذرد ويژگي خاص و جالبي به آن مي بخشد. در اين پارك، اردوگاهي احداث شده است كه كلبه و كومه هايي براي اقامت مسافران دارد. پارك جنگلي چالوس داراي امكانات مختلفي چون آلاچيق، كلبه، مكان مناسب جهت نصب چادر، رستوران، مغازه هاي مختلف و ساير امكانات نظير ميز، نيمكت و جايگاه بازي بچه ها نيز مي باشد. پارك جنگلي چالوس را به اين دليل پارك جنگلي فين مي نامند كه در حوزه قديمي جنگل فين قرار دارد كه دهكده كوچكي در سال هاي پيش در جوار آن قرار داشت پل طلاجو در همين نقطه بر روي رودخانه چالوس قرار داشت اين پل سنگي تا سال 1320 نيز باقي بود و يكي از مكان هاي تفريحي به خصوص در ايام نوروز، خصوصا روز سيزدهم نوروز به شمار مي رفت.


برچسب: هتل جهانگردي چالوس، هتل ملك چالوس، چالوس، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۱۰:۲۲ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري درياچه ولشت و هتل هاي چالوس

درياچه ولشت در يك منطقه كوهستاني در جنوب غربي شهر چالوس و 7 كيلومتري شمال شرقي شهر كلاردشت و نزديك هتل كاسنيك و هتل چالوس قرار دارد. مسير دسترسي به آن از طريق جاده كندوان و محور ارتباطي چالوس به تهران آغاز گرديده و در كيلومتر 23 به بعد از پل كجور به سمت غرب منشعب و در مسيري پرپيچ و خم با جنگل‌هاي زيباي كاج به روستاي كردي چال و جاده‌اي خاكي تا كنار درياچه منتهي مي‌شود. درياچه ولشت با مساحت حدود 150 هزار مترمربع و متوسط عمق آن 20 متر، زيستگاه پرندگان مهاجر است. در اين درياچه امكان ماهيگيري، شنا و قايقراني وجود دارد.


برچسب: هتل چالوس، هتل كاسنيك، چالوس، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۰۹:۰۳ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري و هتل هاي فومن و ماسوله

وجود ماسوله و دژ تاريخي قلعه رودخان آب و هواي مناسب، جنگل‌ها و كوه‌هاي پوشيده از درختان و چشمه‌هاي متعدد و بقاع متبركه و اماكن تاريخي فرهنگي، فومن را به يكي از قطب‌هاي گردشگري در كشور تبديل كرده است. شهر فومن داراي گذشته‌اي پر فروغ و تاريخي است، به طوري كه اين شهر مركز گيلان «بيه پس» و به دارالعماره معروف بوده است. درآمد اكثر مردم اين شهرستان از كشاورزي است از اين رو فومن يكي از مناطق عمده كشت برنج استان گيلان به شمار مي‌آيد. هتل معين فومن آماده پذيرايي ازگردشگران استان گيلان مي باشد. ماسوله داراي معماري منحصر به فردي است. محوطه جلوي خانه ها و پشت بام ها هر دو به عنوان پياده رو استفاده مي شوند. بافت معماري ماسوله در دوران زنديه شكل گرفته است و خيابان هاي كوچك و پله هاي بسيار به هيچ وسيله نقليه موتوري اجازه ورود نمي دهد. هتل آرام ماسوله  در جاده فومن به ماسوله قرار دارد. معماري ماسوله در يك جمله توصيف مي شود: حياط ساختمان بالايي پشت بام ساختمان پاييني است. تعداد طبقات ساختمان ها معمولا تا دو طبقه مي رسد.


برچسب: هتل معين فومن، هتل آرام ماسوله، فومن، ماسوله، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۵۵:۳۰ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري و هتل هاي آستارا

در برخي مواقع نادر مسافراني كه در اطراف درياچه، چادر زده و استراحت مي كنند پس از گذشت يك روز شاهد جابجايي آب درياچه مي شوند، بطوريكه درختان كوتاه داخل استيل زيرآب رفته و ناپديد مي شوند و بعد از مدتي مجددا نمايان مي شوند هر چند اين پديده براي مردم محلي عادي بوده و چندان توجهي به آن ندارند اما براي مسافراني كه شاهد جابجايي آب اين درياچه بوده اند بسيار حيرت انگيز و جالب است. هتل اسپيناس آستارا، هتل ابوالفضل آستارا و هتل جهانگردي آستارا در نزديكي اين درياچه قرار دارد. جاده حيران آستارا از ديگر جاذبه هاي توريستي اين شهر است كه اخيرا احداث تله كابين تازه تاسيس شده شمار گردشگران و بازديد كنندگان از آن مكان را بيش از پيش افزايش داده است.


برچسب: هتل اسپيناس آستارا، هتل ابوالفضل آستارا، هتل جهانگردي آستارا، آستارا، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۵۴:۲۹ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري و هتل هاي آستارا

آستارا يكي از شهرهاي ساحلي و توريستي گيلان است كه سرشار از هتل هاي آستارا و جاذبه هاي بكر و طبيعي در غرب درياي خزر و نقطه مرزي ايران و جمهوري آذربايجان است. شهري كه آرامش ساحل خزر،‌زيبائيهاي چشم نواز آن را در امتداد كوهپايه هاي سرسبز جنگلي به اوج آسمان دوخته و جلوه اي از زيبائي هاي بي كران سرزمين ايران را به رايگان براي گردشگران به نمايش مي گذارد. آستارا با هتل آستارا يك شهر جلگه ايي است كه در قديم به علت پس‌روي آب درياي خزر، بخشهايي از آن به صورت باتلاق بود و به همين دليل هسته رو يا همان آهسته رو ناميده مي شد كه بعدها به آستارا تبديل شد.


برچسب: هتل هاي آستارا، هتل آستارا، آستارا، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۵۴:۱۹ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري آرامگاه ميرزا كوچك خان و منظريه و هتل هاي رشت

آرامگاه ميرزا كوچك خان جنگلي معروف به سردار جنگل در جنوب شهر رشت در محله سليمان داراب در گورستان سليمانداراب در نزديكي هتل شبستان رشت واقع شده است و از جمله مكان هاي ديدني شهرستان رشت به شمار مي آيد ميرزا كوچك خان يكي از شخصيت هاي بزرگ تاريخ و افتخارات ايران زمين است كه با مبارزات آزاديخواهانه و جنبش ضد استعماري اش كه جان عزيز خود را نيز در اين راه و براي رفاه حال مردم ايران از دست داد موجب شد تا او به نماد گيلان براي ايرانيان مبدل شود. محله منظريه رشت يكي از محلات شهر رشت ميباشد كه در جنوب آن قرار دارد. بسياري از جوانان رشت به اين محله علاقه مند بوده و براي گردش و دور زدن به اين محله سر مي زنند. هتل كادوس رشت نيز در اين خيابان واقع شده است. پارك بانوان رشت فضاي سبز اختصاصي بانوان بوده و محلي براي برگزاري نمايشگاه هاي فرهنگي و صنايع دستي مي باشد. در حال حاضر اين محله از مناطق اعيان نشين شهر رشت مي باشد.


برچسب: هتل كادوس رشت، هتل شبستان رشت، رشت، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۵۴:۰۸ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري و هتل هاي رشت

شهرستان زيباي رشت مهم ترين منطقه‌ي استان گيلان بوده و اين منطقه‌ي سرسبز و زيبا را هيچ قلمي ياراي توصيف ندارد و فقط بايد به نظاره نشست. هتل هاي رشت با امكان رزرو هتل رشت آماده حضور گردشگران مي باشد. چشم اندازها و مناظر طبيعي اين منطقه به قدري پرجلوه و باشكوه هستند كه توان توصيف را از هر كس گرفته و فقط ديدن را يادآور مي ‌شوند. به نوشته برخي از محققان؛ رشت در پيش از اسلام و دست كم در دوره ساسانيان وجود داشته است. در زماني ‌كه حكومت ساساني رو به فروپاشي مي ‌رفت، ‌حكمراني مستقل اين ديار را گيلان‌شاه مي ناميدند. هتل رشت در مركز شهر دسترسي آساني دارد. پس از غلبه اعراب بر ايران، اولين بار، كه نامي از رشت به ميان آمد، سال ۶۱ هجري قمري بود. رشت به سبب ريزش باران‌هاي ريز و يكريز (باران ريزه) به شهر باران‌هاي نقره‌اي لقب داده شده است. در اساطير ايران باستان الهه باران تيشتر نام دارد و احتمال مي‌رود واژهٔ رشت صورت تغيير يافته تيشتر باشد، چرا كه آثار بازمانده از فرهنگ ايران باستان در گوشه‌هايي از فرهنگ بومي گيلان نمودهايي كم رنگ به جاي گذاشته‌است.


برچسب: هتل هاي رشت، هتل رشت، رزرو هتل رشت، رشت، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۵۳:۲۹ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري پل تاريخي غازيان و هتل هاي انزلي

پل تاريخي غازيان در انزلي، نظرگاهي بي نظير به آبي بيكران خزر، بندرگاه مه آلود و كشتي هاي رنگارنگ پهلو گرفته در اسكله ها از يك سو و تالاب و آبراهه هايش از ديگر سو است.  سازه اي عظيم و زيبا به جاي مانده از تاريخ و فرهنگ غني اين ديار دريايي با 78 سال قدمت كه اكنون پس از بازنشستگي از مسئوليت گذراندن خودروها ، به حال خود رها شده است . اين بناي زيبا كه درحال حاضر از استحكام خوبي برخوردار است ، هم اكنون و در شرايط نامناسب بعنوان يكي از تفرجگاه هاي محبوب مردم و مسافران شاهد ديدار گردشگران و ثبت عكس هاي يادگاري ، قلاب اندازي ماهي گيران تفريحي ، تردد دوچرخه سواران و مراجعه علاقمندان قايق سواري به اسكله زيرپل است. هتل سفيد كنار  و هتل سفيد كنار بندر انزلي  در نزديكي پل تاريخي غازيان با موقعيت مكاني بي نظير و چشم انداز به دريا و تالاب با برنامه ريزي و مرمت و زيباسازي مي تواند مجالي كم نظير براي درنگ و تماشا و فرصتي مغتنم براي ايجاد يك مكان گردشگري در شهر ساحلي انزلي باشد.


برچسب: هتل سفيد كنار، هتل سفيد كنار بندر انزلي، انزلي، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۵۳:۱۶ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري تالاب و هتل هاي انزلي

مهمترين و جالب‌ترين نقطه شهر انزلي‌، تالاب آن است. مرداب بين المللي انزلي، زيباترين و بزرگترين مرداب دنيا است كه از نظر زيست محيطي ، سياحتي و اقتصادي اهميت دارد. تالاب انزلي سواحلي پوشيده از نيزار و گلهاي دريايي رنگارنگ و نيلوفر دارد و قايقراني و اسكي ، شكار ، ماهيگيري و گردش با قايق از تفريحات رايج در آن است. در فصل زمستانها هزاران پرنده دريايي بخصوص قوهاي زيبا به اين محل مهاجرت مي كنند. به علت فراواني گلهاي نيلوفر، مرداب به جزيره گلها نيز معروف است. انواع ماهيان و گياهان در مرداب وجود دارند. هتل الماس بندر انزلي و هتل جهانگردي انزلي در نزديكي تالاب انزلي قرار دارد. تالاب انزلي در قسمت جنوبي بندر انزلي قرار دارد تالاب انزلي به دليل ويژگي‌هاي طبيعي و خصوصيات حياتي آن از زيباترين مناظر آبي ايران و جهان است.  گل‌هاي نيلوفر آبي كه غنچه‌ها و برگ‌هاي آن سر از آب برآورده و سطح وسيعي از تالاب را پوشانده اند، در كنار لانه‌هاي پرندگان متعدد، متنوع و زيباي بومي‌‌و مهاجر منطقه‌، انبوه نيزارها و سكوت حاكم بر آنها از جمله زيبايي‌هاي اين تالاب به شمار مي‌‌آيند.  در برخي نقاط تالاب آب چنان تميز و شفاف است كه مسافران قايق سوار، تصوير خود در آسمان آبي بيكران را مشاهده مي‌‌كنند و لذت مي‌‌برند. از ديدني‌هاي ديگر انزلي‌، محوطه فانوس دريايي يا برج ساعت است.


برچسب: هتل الماس بندر انزلي، هتل جهانگردي انزلي، انزلي، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۵۲:۴۲ توسط:گردشگري موضوع: