معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران .

معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران

جاذبه هاي گردشگري وافتتاح مدرسه تخصصي باز‌ي هاي بومي و محلي و هتل هاي مشهد

مدرسه تخصصي بازي هاي بومي محلي در زمينه بازيهاي داژبال و هفت سنگ در مقطع ابتدايي و زير نظر مربيان تخصصي اين رشته ها در مدارس سما مشهد افتتاح شد. مراسم افتتاح دومين مدرسه تخصصي ورزش در مدارس سما مشهد با حضور معاون دانشگاه و رييس مركز آموزشي و فرهنگي سما، گروه تربيت بدني آموزشكده سما، مسوولان تربيت بدني ناحيه 6 آموزش و پرورش مشهد، مربيان تخصصي مدارس ورزش و اولياي دانش آموزان در سالن ورزشي مجتمع دخترانه سما برگزار شد. هتل پرديسان مشهد و هتل توس مشهد از هتل هاي نزديك به اين مدرسه است. برگزاري مراسم نمادين المپياد درون مدرسه‌اي، رژه گروهي و هنرنمايي دانش‌آموران ورزشكار در رشته‌هاي ژيمناستيك، تكواندو، واليبال، هندبال، هفت سنگ و طناب زني و افتتاح نمادين مدرسه تخصصي بازيهاي بومي و محلي از جمله برنامه هاي اين مراسم بود.


برچسب: هتل پرديسان مشهد، هتل توس مشهد، مشهد، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۰۴:۲۵ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري، مشاهير ، حكيم ارد بزرگ پدر فلسفه ارديسم و هتل هاي مشهد

ارد بزرگ ، بزرگترين حكيم و فيلسوف حال حاضر ايران است. از مشاهير برجسته معاصر ايران داراي نظريه قاره كهن و نظريه كهكشان بزرگ انديشه‌است. زادگاه وي شهر توس نو (مشهد ) مي باشد ولي پدر وي از اهالي شيروان بوده است. كتاب آرمان نامه حاوي جملات حكيمانه اوست. هتل قصر طلايي مشهد و هتل قصر طلايي از هتل هاي محل تولد او است. او از دوستان نزديك احمد شاه مسعود وزير دفاع افغانستان بوده‌ است ارد بزرگ در آسياي ميانه و بخصوص در بين مقامات و دانشگاهيان افغانستان و تاجيكستان هواداران بسياري دارد.


برچسب: هتل قصر طلايي مشهد، هتل قصر طلايي، مشهد، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۰۳:۵۴ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري، مشاهير ، خواجه نصير طوسي و هتل هاي مشهد

خواجه نصير طوسي يكي از سرشناس‌ترين و متنفدترين شخصيت‌هاي تاريخ جريان‌هاي فكري اسلامي است. علوم ديني و عقلي را زير نظر پدرش، و منطق و حكمت طبيعي را نزد دايي‌اش آموخت. تحصيلاتش را در نيشابور به اتمام رساند و در آنجا به عنوان دانشمندي برجسته شهرت يافت. هتل درويشي، هتل درويشي مشهد، هتل درويش از هتل هاي مشهد مي باشد.از معروفترين آثار او به پارسي، «اساس الاقتباس» و «اخلاق ناصري» را مي‌توان ياد كرد. وي در اخلاق ناصري رستگاري راستين انسان‌ها را در «سعادت نفساني»، «سعادت بدني» و «سعادت مدني» مي‌داند و اين نكته نشان مي‌دهد كه خواجه در مسائل مربوط به بهداشت جسماني و رواني هم كارشناس بوده‌است.


برچسب: هتل درويشي، هتل درويشي مشهد، هتل درويش، مشهد، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۰۳:۳۴ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري، مشاهير ، حكيم فردوسي و هتل هاي مشهد

 حكيم فردوسي استاد بي همتاي شعر و خرد پارسي و بزرگترين حماسه سراي جهان است. بسي رنج بردم در اين سال سي      عجم زنده كـردم بديــن پــــارسي       فردوسي در سال 329 هجري برابر با 940 ميلادي در روستاي باژ از توابع طوس در خانواده اي از طبقه دهقانان ديده به جهان گشود و در جواني شروع به نظم برخي از داستانهاي قهرماني كرد. هتل توريست توس مشهد و هتل آبان مشهد از هتل هاي نزديك به آرامگاه حكيم فردوسي است.


برچسب: هتل توريست توس مشهد، هتل آبان مشهد، مشهد، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۰۳:۰۶ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري محله ارگ و هتل هاي مشهد

خيابان ارگ در سال‌هاي ۱۳۰۷ تا ۱۳۰۹ شمسي‌ در امتداد ارگ قديم مشهد احداث و از همين رو به خيابان ارگ مشهور شده است. جوار ارگ قديم مشهد كه در گذشته محله نظامي شهر بوده، در حدود بانك ملي‌ فعلي، دروازه‌اي نيز به نام دروازه ارگ وجود داشته كه هم اكنون هيچ اثري جز نام آن باقي‌ نيست هتل كيانا مشهد و هتل كيانا از هتل هاي نزديك به محله ارگ مشهد است.


برچسب: هتل كيانا مشهد، هتل كيانا، مشهد، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۵۹:۰۰ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري محله پاچنار و هتل هاي مشهد

محله پاچنار كه هنوز حمام آن به نام پاچنار باقي است شايد به مناسبت داشتن چنارهاي بلند و بزرگ به اين اسم خوانده شده باشد، زيرا مشهد چنارهاي عالي و زيبايي داشت كه كم نظير بود و عمر چند صد ساله داشت. هتل الغدير مشهد و هتل هاترا مشهد از هتل هاي نزديك به محله پاچنار مشهد است. البته درخت چناري در بالاي خيابان بوده كه در قديم گوش مجرمان را به آن ميخكوب مي‌كردند و چنار بالا خيابان در شهر مشهد ضرب‌المثل بود .


برچسب: هتل الغدير مشهد، هتل هاترا مشهد، مشهد، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۵۸:۳۹ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري محله سرشور و هتل هاي مشهد

روايت‌هاي زيادي درباره محله سرشور و وجه تسيمه آن با اين بازار وجود دارد، امابه گفته تقي بينش، محله سرسوق قطعاً اسم ديگري داشته كه صنيع‌الدوله زحمت كشيدند و خواستند آن را به شكل ادبي درآورند. هتل اترك مشهد و هتل فردوس مشهد از هتل هاي نزديك به محله سرشور مشهد است. در هر حال به نظر مي‌آيد اين اسم برگرفته از جريان قمه زني عزاداران در ابتداي اين بازار بوده كه پس از مراسم به حمام‌هاي داخل اين بازار به نام‌هاي سر سوق ، بيگلري بگلي و ... كه براي شست ‌و شوي سر خود و غسل بوده ، مراجعت مي‌كردند .


برچسب: هتل اترك مشهد، هتل فردوس مشهد، مشهد، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۵۸:۱۶ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري محله سراب و هتل هاي مشهد

محله سراب كه نام آن برگرفته از سرِ آب قنات در سناباد است، پس از محله نوغان، قديمي‌‌ترين محله مشهد است.  آب قنات سناباد از حدود تقاطع خيابان‌هاي فعلي‌ امام خميني و سعدي شروع مي‌شده و از آن ‌جا به بعد مورد استفاده مردم قرار مي‌گرفت و از طريق بازارچه سراب و سپس محله چهار باغ به طرف حرم مطهر مي‌رفت، از اين ‌رو آن قسمت از شهر كه در ابتداي مسير آب قنات سناباد بود به «سراب» يا «سر آب» معروف شد . هتل جنت مشهد و هتل تارا از هتل هاي نزديك به محله سراب مشهد است.


برچسب: هتل جنت مشهد، هتل تارا، مشهد، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۵۷:۴۹ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري خيابان هاي ماندگار و هتل هاي مشهد

هنوز هم ميدان (شايد هم چهارراه) شريعتي براي‌مان جا نيفتاده است، هرچند خانم داخل مترو هر روز اين موضوع را به رخمان بكشد. بسياري از خيابان‌هاي مشهد در كش و قوس زمان، نام‌شان تغيير كرد و در جامعه هم اين مسئله به راحتي جا افتاد ، مثلا 25 شهريور كه متعلق به قبل انقلاب بود، اندكي پس از انقلاب به 17 شهريور تغيير پيدا كرد . هتل لاله مشهد و هتل ايران مشهد از هتل هاي نزديك به ميدان شريعتي مشهد است. و بسياري از ميادين و خيابان‌هاي شهر نيز ، همچنان نام قديم‌ شان بر سر زبان همشهري‌هاي‌ مان است و شايد نام جديدشان را حتي يك بار هم با گوش‌هاي ‌مان نشنيده باشيم ، البته آن‌ طور كه پيداست حالا حالا هم نام قديم بر سر زبان‌ ها جاري است .اما همچنان خيابان‌هايي هستند كه نام قديم‌شان را حفظ كردند و قدمت نام برخي از آن‌ها به بيش از چند دهه هم مي‌رسد.


برچسب: هتل لاله مشهد، هتل ايران مشهد، مشهد، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۵۷:۳۰ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري بازار خيام مشهد و هتل هاي مشهد

بازار خيام مشهد مركز خدمات گردشگري و مبادلات تجاري مي باشد كه در ناحيه شمالي شهر مقدس مشهد در محدوده 100 متري كمربندي ابوطالب شمالي و بلوارهاي خيام قرار گرفته است. اين مركز خريد يكپارچگي  و عظمت ويژه اي در تعيين كاربري‌ها  و مقررات ساخت و ضوابط و اجرا دارد و به نسبت  ضرورت و نياز تشكيل شده است. برنامه‌ريزي بر روي مركز تجاري خيام به شيوه اي مي باشد كه مي‌توان به عنوان بورس تخصصي كالاها و خدمات نقش ويژه اي در امور بازرگاني بخصوص داخلي و خارجي دارد. از امكانات اين مركز خريد:  فروش كالا و بازارهاي خريد ، رستوران ها و مركز پذيرايي ، كافي‌نت و كافي‌شاپ  ، دفترهاي شركت‌هاي بازرگاني،  بانك، نمازخانه، بيمه و حمل و نقل بين‌المللي،  ايستگاه تاكسي، خطوط اتوبوسراني شهري،  آژانس باربري نام برد. بازار خيام مشهد داراي 196 باب واحد تجاري با معماري خاص و فضاي سبز  زيبا و محيطي مناسب براي عرضه كالاهاي مورد نياز مسافران و گردشگران است. هتل ديپلمات مشهد و هتل تارا مشهد از هتل هاي نزديك به بازار خيام مشهد است.


برچسب: هتل ديپلمات مشهد، هتل تارا مشهد، مشهد، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۵۶:۵۱ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري بازار گوهر شاد و هتل هاي مشهد

بازار گوهر شاد مشهد در نزديكي بلوار شهيد صادقي، بين ميدان راهنمايي و چهار راه 600 دستگاه شهر مشهد قرار گرفته است. وسعت بازار گوهر شاد مشهد تقريبا ۲۱۰۰ مترمربع مي‌باشد. زمين بازار گوهر شاد مشهد از زمين هاي موقوفي گوهرشاد است و توسط اداره‌ كل اوقاف خراسان رضوي در سال ۱۳۶۸ بازسازي و سه سال بعد افتتاح شد. بازار گوهرشاد مشهد داراي سالن‌هاي وسيع داراي هشتاد و چهار مغازه در طبقه ها مي باشد كه در اين مغازه ها لوازم برقي و خانگي،  پارچه، بلور و كريستال، عطر و ادكلن، سيسموني نوزاد، كفش، لوازم‌التحرير و گرافيك، اسباب بازي، سوغات وجود دارد. هتل هما 2 مشهد و هتل فريد مشهد از هتل هاي نزديك به بازار گوهر شاد است. از جمله امكانات بازار گوهر شاد مشهد عابر بانك، نمازخانه‌،  آبخوري و سرويس بهداشتي مي باشد.


برچسب: هتل هما 2 مشهد، هتل فريد مشهد، مشهد، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۵۶:۲۶ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري مجتمع تجاري ويلاژ توريست و هتل هاي مشهد

مجتمع تفريحي و توريستي ويلاژ توريست مشهد در موقعيت بسيار مناسب گردشگري و اقتصادي شهر مقدس و توريستي مشهد و در ابتداي جاده ييلاقي طرقبه , انتهاي بلوار وكيل آباد واقع شده است. دسترسي راحت و سريع به اصلي ترين بزرگراه،  يكي از ممتاز ترين پروژه هاي تجاري و توريستي كشور از لحاظ موقعيت مطرح مي باشد. هتل ميثاق مشهد و هتل پارس مشهد از هتل هاي نزديك به مجتمع تجاري ويلاژ توريست است. تا ايستگاه اصلي قطار شهري مشهد 800 متر مي باشد، كوهستان پارك شادي، منطقه گردشگري سرزمين تمدن ها، پارك جنگلي وكيل آباد،  سد چاليدره، بند گلستان و جاذبه هاي ديگر طرقبه، جايگاه خاصي را از لحاظ سرمايه گذاري مطمئن و مطمئن براي اين فراهم كرده است.


برچسب: هتل ميثاق مشهد، هتل پارس مشهد، مشهد، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۵۶:۰۷ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري بازار جنت و هتل هاي مشهد

بازار جنت مشهد در زمان قديم بخشي از محله هاي بزرگ محسوب مي شد و از محله هاي اعياني بخش چهار باغ به شمار مي آمد.  شهر مقدس مشهد با بهتر شدن وضع اقتصاديش باعث شده تا منازل اين منطقه نيز به مراكز تجاري و خريد تبديل شود .بازار جنت مشهد در حال حاضر از مهمترين مراكز خريد پوشاك در شهر مشهد مي باشد . بازار جنت مشهد به هتل ها و مركزهاي اقامتي بسيار نزديك مي باشد . هتل جم مشهد و هتل آسيا مشهد از هتل هايي است كه به بازار جنت مشهد نزديك هستند. در اين بازار مسافران عزيز تور مشهد مي توانند پوشاك شيك و مجلسي خريداري نمايند. در اين بازار رستورانهايي هم وجود دارد كه مي توانيد از اين رستورانها استفاده نماييد و از غذاهاي متنوع رستورانها لذت ببريد و استراحت نماييد.


برچسب: هتل جم مشهد، هتل آسيا مشهد، مشهد، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۵۲:۰۳ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري مجتمع تجاري الماس شرق و هتل هاي مشهد

مجتمع تجاري الماس شرق مشهد با موقعيت مكاني بسيار عالي و دسترسي به شهر بسيار راحت مي باشد كه در 100 متري كمربندي شهر مقدس مشهد مي باشد. مجتمع تجاري الماس شرق مشهد داراي رزرو هتل مشهد و شش طبقه مي باشد . اين مجتمع تجاري از لحاظ فني و مهندسي در ايران رتبه برتر را دارد. مجتمع تجاري الماس شرق مشهد از معماري مدرن و سنتي بسيار خاص تلفيق شده است. مجتمع تجاري داراي گنبد بزرگي با قطر پنجاه متر مانند الماس تراش خورده مي باشد . اين مجتمع داراي آسانسورهاي متعددي هتل در مشهد مي باشد كه دسترسي به طبقات ديگر را راحت و آسان كرده است. ايجاد آبنماي ديدني و جالب با جديدترين تكنولوژي و همچنين امكانات رفاهي و خدماتي كه براي مشتريان و غرفه داران مهيا كرده است. مسافران تور مشهد از جمله بازديد كنندگان اين مركز خريد مي باشند. از ديگر امكانات مجتمع تجاري الماس شرق مشهد رستوران با غذاهاي متنوع و فست فود ,  پاركينگ طبقاتي , سرزمين عجايب , اورژانس و مركز پزشكي , مركزهاي اطلاع رساني و بانك مي باشد. همچنين در طبقات غرفه هاي لوازم خانگي , رايانه , موبايل , بلور و چيني و كريستال و لوازم صوتي و تصويري وجود دارد كه در دسترس براي مسافران تور مشهد مي باشد.


برچسب: رزرو هتل مشهد، هتل در مشهد، مشهد، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۵۱:۵۰ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري و هتل هاي مشهد پايتخت دوم

برخي مشهد مقدس را به عنوان پايتخت دوم كشور مي دانند كه بعد از تهران بيشترين حجم توليد و بازرگاني و هتل هاي مشهد را به خود اختصاص داده است . در شهر مشهد هم چند منطقه احمد آباد ، سجاد و فرامرز عنوان بهترين و گرانترين را از آن خود كرده و اكثر اعيان نشينان و ثروتمندان مشهدي را در خود جاي داده است . در شهر مشهد چهار منطقه احمد آباد ، سجاد، فرامرز و هاشميه واقع در منطقه يك شهرداري جزو بهترين مناطق بوده كه به دليل افزايش حجم ساخت و سازها طي چند سال اخير بيش از ۷۰ درصد از بافت آنها را آپارتمان هاي نوساز هتل مشهد تشكيل مي دهند. در بين اين چهار منطقه خيابان احمد آباد نسبت به سايرين از موقعيت مكاني بهتري برخوردار بوده و قيمت ها نيز كمي بالاتر است .


برچسب: هتل هاي مشهد، هتل مشهد، مشهد، گردشگري، رزرو هتل، هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۵۱:۲۶ توسط:گردشگري موضوع: